Blogging tips
09 10

Wednesday, February 25, 2015

GaRdEniNg iN MaRcH!


Version en Español abajo
Hi Girls.. This time I want to show you one beautiful altered project!
Hola chicas esta vez les mostrare un bello proyecto alterado!!!



From this... De esto!!!


To this!! .....A esto!!!


I use the New Paper Collection from Graphic 45 "Time to Flourish" March and August Flourish

Use la Nueva Coleccion de Graphic 45 "Time to Flourish" March y August Flourish



I add a lot of volume with the flowers... Agregue mucho volumen con las flores..


And I love this part!! those hummingbirds are beautiful... 
Ame esta parte!! 
Los colibries son preciosos..


Another hummingbird in the other side.. both in 3D
Otro colibri del otro lado.. ambos en 3D



Also I cut two birds and one of them I just cut the head and the wing to give him a beautiful 3D .. Tambien recorte dos pajaritos y a uno le corte solo la cabeza y el ala para darle ese toque de 3D..



Look here the detail of the bird.. Puedes ver el detalle del pajarito en esta foto.


I love the result!!.. Me encanto el resultado!!


Also I make those hummingbirds seem like if they are flying.. Tambien realce los colibries para que pareciera que estan volando..



I love the result.. I hope you like it!
Thanks for your sweets comments.

Me encanto el resultado.. Espero que a ti tambien
Gracias por los lindos comentarios.




13 comments:

Anna Gala said...

Que bellooooo!! Me encantan los coloresssssss!!! Felicidadesssss, ya estás regresandoooooooo a las andadas jijiji!! ;)

Izzy ....... said...

Que hermosura Magda !!! Me fascina como integraste todos los elementos, es una verdadera obra de arte

Kory Bello said...

Que lindo te quedo.,!!! Cada partecita le da su propio toque..!! Es hermosoooo, me súper encantaron los pajaritos, quedaron muy lindos..!! En verdad que es súper bello..

Ross Plata said...

wooaa te quedo divino Magda, me encanto!!!! Las flores con realce se ven padriismas!!

grass said...

hermoso alterado, estaba intrigada por que harías con las cositas de jardinería pero donde se te ocurren tantas cosas lindas!!!

Teresa Carini said...

Hermoso trabajo!

Graciela // 0299 154240074 // said...

que buen trabajo !!! Espectacular!!!

Eva Sanz said...

Es espectacular me encanta
Besos

Linda Simpson said...

This is fabulous!
Hugs
Linda xxx

Cecilia Reyes said...

From this to that!! What a spectacular transformation! I love all the fussy cutting and the volume on the composition. The birds look fantastic. You did a wonderful job!

Jess said...

Ayyyy pero que cosa mas linda!!!! Me encantan todos los detalles. Los colibris me fascinaron. Las flores... todo!!!!

Jess said...

Ayyyy pero que cosa mas linda!!!! Me encantan todos los detalles. Los colibris me fascinaron. Las flores... todo!!!!

Scrap all'Alba - by Silvana said...

very beautiful !!!!!!!!!!!